How Bored Are You!!!

Discussion in 'Off Topic' started by Jack Goldeagle, Feb 12, 2011.

?

How Bored Are You!!!

Poll closed Feb 16, 2011.
  1. 100%

    38.2%
  2. 80%

    41.2%
  3. 50%

    23.5%
  4. 30%

    8.8%
  5. 10%

    14.7%
  6. sleeping

    23.5%
Multiple votes are allowed.
  1. Jack Goldeagle

    Jack Goldeagle Honorable Pirate

    Joined:
    Oct 16, 2010
    Messages:
    169
    Likes Received:
    59
    How bored are you because POTCO has been closed for hours!!!!!
     
    #1
  2. Kate

    Kate Pirate Master

    Joined:
    Dec 21, 2010
    Messages:
    903
    Likes Received:
    1,320
    Well I probably would be sleeping by now but all I hear is the coughing of my poor sick twin so kinda a 100%
     
    #2
  3. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    5,066
    Likes Received:
    16,944
    100% Ugh! I can't stand being this bored. :( I NEED ENTERTAINMENT NOW!
     
    #3
  4. Solomon Warshot

    Site Founder

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    1,085
    Likes Received:
    3,416
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D
     
    #4
  5. Kate

    Kate Pirate Master

    Joined:
    Dec 21, 2010
    Messages:
    903
    Likes Received:
    1,320
    LOL I KNOW RIGHT!
     
    #5
  6. corey

    corey Pirate Lord

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    1,397
    Likes Received:
    1,268
    50 %
     
    #6
  7. Captain Hi

    Captain Hi Pirate Lord

    Joined:
    Jan 28, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    755
    normaly very! even on the game im basic now but even with unlimited when u get to be a high lvl the game isnt fun anymore unless u count jokinig around with friends screenshot_2011-01-07_21-45-53.jpg

    plus i got time to write a story that i had put off for months[​IMG]
     
    #7
    dogdeckbones, Kate and Robyn like this.
  8. Basil Darkratte

    Site Founder

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    1,564
    I'm so bored I want to do my homework..... MY HOMEWORK!!!
     
    #8
  9. Captain Hi

    Captain Hi Pirate Lord

    Joined:
    Jan 28, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    755
    lol im bored but i still dont want to do that
     
    #9
    Liz and JadeOHayes like this.
  10. Robyn

    Robyn Honorable Pirate

    Joined:
    Jan 4, 2011
    Messages:
    172
    Likes Received:
    128
    Aww im sorry to hear that, i hope they get well soon. Sick kiddos are no fun.
    Thats being pretty bored, lol.

    Im not as bored, I am chatting with a good pirate frind on skype, and we are now popping balloons on POGO! LOL
     
    #10
  11. Basil Darkratte

    Site Founder

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    1,564
    Feel like listening to REM "Its the end of the world as we know it" for some reason
     
    #11
    Kate and Robyn like this.
  12. Pirate Shawn

    Pirate Shawn Buccaneer

    Joined:
    Jan 14, 2011
    Messages:
    40
    Likes Received:
    16
    I am playing poppit on POGO, thats pretty bad. :(
     
    #12
  13. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    5,066
    Likes Received:
    16,944
    OMG Basil! Thanks for reminding me... Now I DO have something to do... For now at least. :p
     
    #13
  14. Basil Darkratte

    Site Founder

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    1,564
    Anytime mate! lol
    EDIT (Feb 12, 2011 at 2:47 PM):
    But I don't feel fine lol
     
    #14
  15. Captain Hi

    Captain Hi Pirate Lord

    Joined:
    Jan 28, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    755
    i really need to find something to do
     
    #15
  16. Robyn

    Robyn Honorable Pirate

    Joined:
    Jan 4, 2011
    Messages:
    172
    Likes Received:
    128
    POGO! ROFL
     
    #16
  17. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    5,066
    Likes Received:
    16,944
    Do homework, like me. :p
     
    #17
  18. Captain Hi

    Captain Hi Pirate Lord

    Joined:
    Jan 28, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    755
    lol pogo a site with a bunch of games for bored ppl its sort of perfect for now
     
    #18
  19. Adhy Roman

    Site Founder

    Joined:
    Nov 20, 2010
    Messages:
    143
    Likes Received:
    166
  20. Captain Hi

    Captain Hi Pirate Lord

    Joined:
    Jan 28, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    755
    na my homeworks easy to me and to be honest i can probably multi task didnt get a pile of it this week for some strange reason
     
    #20

Share This Page