Glitch Lvl 0 Bug Strikes Again!

Discussion in 'POTCO Bugs and Glitches' started by Ben Cabingrin, Feb 12, 2011.

  1. Ben Cabingrin

    Ben Cabingrin Notorious Pirate

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    684
    Likes Received:
    274
  2. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    4,864
    Likes Received:
    15,604
    SIGH... Oh I see your in Spartans Savviest too. [​IMG]
     
    #2
  3. Ben Cabingrin

    Ben Cabingrin Notorious Pirate

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    684
    Likes Received:
    274
    Yeah remember I was hanging out with you and Davy in the treasure room that day?

    screenshot_2011-02-08_16-25-23.jpg
     
    #3
  4. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    4,864
    Likes Received:
    15,604
  5. Ben Cabingrin

    Ben Cabingrin Notorious Pirate

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    684
    Likes Received:
    274
    Lol at least I didn't get knocked out like I usually do there.
     
    #5
  6. Captain Peanut Butter

    Site Founder

    Joined:
    Oct 14, 2010
    Messages:
    823
    Likes Received:
    3,531
    ...i just got it. sometimes disney is a pain in the butt.
     
    #6
  7. Ben Cabingrin

    Ben Cabingrin Notorious Pirate

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    684
    Likes Received:
    274
    I know. This is the first time I've had this problem. Sent a message to Disney, hopefully it'll be fixed.
     
    #7
  8. Captain Peanut Butter

    Site Founder

    Joined:
    Oct 14, 2010
    Messages:
    823
    Likes Received:
    3,531
    they closed the site for now, so none can play. because i just got kicked off. >:/
     
    #8
  9. Francis Gunshot

    Site Founder

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    2,604
    Likes Received:
    1,480
    Yup this bug is getting annoying I hate how it will just happen without a worning and it is allways when I finaly get to play after work
     
    #9
  10. Robyn

    Robyn Honorable Pirate

    Joined:
    Jan 4, 2011
    Messages:
    172
    Likes Received:
    128
    Im having withdrawls!
    pirate_valentines_day_poster-p228551473655402312xfd5h_328.jpg I NEED PIRATES!!!
     
    #10
    Rose Sunslipper likes this.
  11. teabolt

    teabolt Pirate Apprentice

    Joined:
    Nov 5, 2010
    Messages:
    49
    Likes Received:
    117
    Oh Oh Oh OMG Level Oh lol well yesterday I lost my War Frigate. I was like hey people come sail with me on my new war frigate................. um.........huh........3 hours later it reappeared....... When it happened I wrote POTC a very terse and stern message telling them that "if" they did not promptly return my war frigate I was going come to Disney World mouse nap Mickey and feed him to Sylvester. scaredmick.jpg
     
    #11
  12. Francis Gunshot

    Site Founder

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    2,604
    Likes Received:
    1,480
  13. teabolt

    teabolt Pirate Apprentice

    Joined:
    Nov 5, 2010
    Messages:
    49
    Likes Received:
    117
  14. Francis Gunshot

    Site Founder

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    2,604
    Likes Received:
    1,480
    AHHHH Dont kill me. I dot I saw a puty cat@!!!!!!@## I I I DID I DID I DID SEE A PUTY CAT! lol
     
    #14
  15. Robyn

    Robyn Honorable Pirate

    Joined:
    Jan 4, 2011
    Messages:
    172
    Likes Received:
    128
    ROFL!
     
    #15
  16. Francis Gunshot

    Site Founder

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    2,604
    Likes Received:
    1,480
    Thufering smush a tash
     
    #16
  17. Capten Blacksheep

    Site Founder

    Joined:
    Oct 17, 2010
    Messages:
    135
    Likes Received:
    176
    a morning with out the smell of gunpowder is like a day with out sunshine. i have the need, the need to kill something. so go ahead teablot and feed that darn mouse to the cat, as long as i can watch.[​IMG]
     
    #17
  18. Francis Gunshot

    Site Founder

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    2,604
    Likes Received:
    1,480
    lol NOOO wate Im a bird good I am safe yay lol
     
    #18
  19. John Foulroberts

    Admin

    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    4,864
    Likes Received:
    15,604
    AHHHHHH I need to go on and play! [​IMG]
     
    #19
  20. they stole my clothes... i tried to change my clothes.. but they decided that they liked the first outfit better so they changed it back... then when i tried to change again ....they started deleting my clothes :(
     
    #20

Share This Page