• Hey Guest! The forums have been updated! Check out this thread for more details.

Pirates down again -_-

Weird... I just got on... Took about 5 minutes though. First time it said Unable to verify the Account ID which took forever, and the second time I waited a bit and logged in just fine...
 

Bart Gunshot

Site Founder
I keep getting this:
Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.
Reason: Error reading from remote server

Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at piratesonline.go.com Port 80
i hate proxy error... why is this in itallics -_-

EDIT: or it was in itallics lol
 

Constance O'hara

Pirate Lord
I keep getting this:
Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.
Reason: Error reading from remote server

Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at piratesonline.go.com Port 80
i hate proxy error... why is this in itallics -_-
ugh i got the same thing!
oh wait nvm its working BOOYAH! OH YEAH WOO sry im just happy yay mystical guardian baby here i come my wonderful ship :lol1: and friends if they r online lol
 

shark thunder theif

Honorable Pirate
rofl if its not aliens then it is ur evil mom trying to stop u from playing games and trying to msk you study for big math axams u have tomorrow for me at leasrt XD
 

Constance O'hara

Pirate Lord
just tell your computer/laptop this:
HEY COMPUTER DONT MAKE PIRATES ONLINE WORK! I DONT WANT IT TO!
And apparently it hates everyone because then it works :D!!!
 

Constance O'hara

Pirate Lord
:mad:While I was offline my totally awesome friends logged off. I'm sad and lonely now. lol. And I'm even more sad bc I realized I only have 20 friends on my list and I'm a level 46 AND YESTERDAY I HAD 101. WHAT THE HECK?!
 
Top